четвер, 16 серпня 2012 р.

Червоновуха черепаха Шустринька стала дорослою


Добрий день усім добрим людям. Сьогодні за перо взявся я, Нептун, або як мене ще називають по-домашньому, Нептик. Весна і літо 2012 року були насиченими різними подіями і для нас, черепах, і для наших опікунів. По-перше, нам вже виповнилося по чотири роки і ми стали дорослими черепахами. Годують зараз нас по-дорослому – один раз у три дні. По-друге, з ранньої весни з точки зору опікунів, ми стали якось дивно себе вести. Особливо це стосується моєї подружки Шустриньки: вона була збуджена і збентежена, намагалася покинути наше помешкання… А оскільки покинути акватераріум Шустринька не мала змоги, то у нашому помешканні постійно була метушня і шум.  
Опікуни були дуже занепокоєні нашою поведінкою, особливо поведінкою Шустриньки і вони вирішили віднести її на обстеження до ветлікарні. Зовнішніх ознак якоїсь хвороби у моєї подруги виявлено не було, а рентгенологічне обстеження показало, що моя юна подруга вагітна. І метушилася Шустринька тому, що шукала собі спокійне місце, де б могла відкласти яйця.
За рекомендацією ветеринарного лікаря Шустриньку відокремили від мене, помістили у контейнер 30-40 л і поставили у затемнене місце подалі від людського і черепашиного ока. Вона мала можливість виходити з води і заходити у воду тоді, коли їй заманеться. Більшу частину часу Шустринька ходила по квартирі, грілася на сонечку, яке пробивалося у кімнату.
Так продовжувалося близько двох місяців. Чи молодість і відсутність досвіду черепахи, чи невідповідність умов для яйцекладки розтягнули її у часі на декілька тижнів.
Коли, нарешті, яйцекладка завершилася, Шустринька повернулася в акватераріум. Мені дуже хотілося погратися з моєю любою подружкою, але вона і близько не підпускала мене до себе, намагалася від мене втекти. Тому нас знову розділили до того часу, поки Шустренька не набереться сил.
Ось такі події відбулися у нас, червоновушок Нептуна і Шустриньки, на п’ятому році життя. А у вас спостерігалося щось подібне? У якому віці це відбувалося?

Немає коментарів:

Дописати коментар